Äntligen hemma!

Puuuuh! 10 timmar tog det dörr till dörr från hotell i Haugesund till hemmet. Låååång dag. Inte världens bästa resa men ändå glad att jag åkte. 

Nu har jag kramat & pussat Joe och sitter i badet. Imorgon blir nog en hektisk dag på jobbet men desto viktigare så får jag pussa på Honey igen <3 Just nu känns det extremt skönt med att inte ha några planer förrän slutet av Nov. Bara njuta av sommaren & Joe & Honey. Komma igång med träningen. Kanske tar nån semestervecka eller två mot slutet av sommaren, vi får se. Beror lite på andra saker men just nu känns plötsligt idén på en oplanerad tvåveckorssemester på sensommaren jätteskön. Ska klura på det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0