Update i sjukstugan

Idag är första dagen sen Julafton jag inte tagit smärtstillande (peppar peppar..), har bara tagit typ några Strepsil. Woohoo! Dessutom börjar jag känna mig rastlös hemma och att jag ens kan det och inte bara lider vittnar ju om att det går åt rätt håll nu. Dock ändå glad att jag valde att vara hemma idag & imorgon. Har dragit upp en väska med tidningar på vindsförrådet och plockat & städat hallen och bara det lilla gjorde mig trött och svettig. Hade tänkt handla idag och laga riktig mat men blev så trött nu så det blev hempizza istället. 
 
Ska testa rida imorgon men bara skritta, kanske liiite trav om hon är lugn. Hade tänkt rida varggropen och där är det mest skritt men vissa bitar kan man trava. Så får vi se hur det går, och det får styra hur lördagen blir. Vill inte paja nåt men samtidigt måste jag testa kroppen nån gång. Planen är att life as usual startar på tisdag som är första jobbdagen (är ju röd dag på måndag). Blir lyckligtvis en kort vecka då mamma kommer och hälsar på över helgen, så jag är ledig på fredag och då ska vi till Sturebadet och lyxslappa, det var en av mina julklappar till mamma. 


Kommentarer
mamma

Åh, det ska bli så härligt att få lyxa till det på Sturebadet :))

Svar: Jaaa!
Borrowed Hearts

2014-01-02 @ 20:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0