Riks!

Åh nu blev jag glad. Det har vart lite frågetecken om var och ens om det ska vara Ridtravarförbundets riksmästerskap i år eftersom det är lite svårt att hitta lokal, men nu ryktas det om att det ska hållas i Vingåker över 6 juni-helgen. Det är ca 2 timmar från Väsby, så det är perfekt för oss och när jag skickade ett meddelande till Johanna hade hon tänkt skicka ett till mig haha ;) så det känns skiiitkul.
 
Har dragit iväg mail till två uthyrare av b-kortslastbil redan så hoppas verkligen att detta går vägen! Vore SÅ himla kul att vara med även om det blir låga klasser om vi inte kommer igång snabbt. Nu blev jag verkligen jätteglad, var först pepp och sen "eh" men nu när det kom en blänkare om datum (proppen är inte ute än) blev jag SUPERPEPP. Fick ju vita ridbyxor och en tävlingstopp i julklapp om ni minns så nu är det bara kicka igång henne. ;)
 
Sjukdomsmässigt går det kanon. Ska ta näst sista penicillinet idag och har liiiite huvudvärk (typ så lite man orkar med utan att ta smärtstillande en frisk dag) men varken igår el hittils idag har jag tagit NÅT smärtstillande alls! För första dan sen Julafton så det känns super. Söndag blir första dan utan nån medicin alls om det fortsätter åt rätt håll så jag hoppas verkligen det är slut nu.
 
 
Gissa vem som kommer plugga TR hela helgen? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0