Planer & böcker

Nää det blir nog ingen plan för helgens ridning. Först och främst ska jag testa om jag orkar galoppera. Gör jag inte det tar vi det bara dag för dag. Orkar jag galoppera ska jag testa ett par nya sätt att fatta galopp (för att jobba på högergaloppen) som jag googlat mig till. Bomarbete & bana underlättar annars med fattningsarbete men dessa tips skulle funka ute. Ska fortfarande till ridhuset på söndag, vad vi gör får bero på om andra är där eller ej. 

På tal om bommar har jag köpt en ny bok med över 160 bom- & konövningar. Den verkar kanon, var sugen på den länge och jag är inte besviken. Har inte hunnit kika i den andra än men den är nog också bra. Recension kommer sen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0