Läget

Innan jul/jag blev sjuk (inkl denna vecka har jag vart sjuk 4 veckor nu, skönt att det vänder nu när jag fått medicin) kände jag att det var så himla lite med att rida 3 dar i veckan. Det var väl för att jag hade haft herrHoney på heltid innan jag gick ner igen och även när Malin bodde här red jag rätt ofta mer än 3 dgr/v men just nu känns det rätt skönt, när jag vart sjuk. I måndags hade ju både hon & jag ont men då är det liksom flera dar tills jag testar igen, istället för att om hon hade vart min hade hon fått vila för att jag är sjuk.
 
Lite nere just nu, vet inte riktigt varför men tror det är pga den här himla huvudvärken jag haft. Förhoppningsvis blir det bättre snart, hade sett fram emot att mamma skulle komma efter jul men nu mådde jag så dåligt så det blev inte så mkt roligt utan mer att hon hjälpte mig. Men men. Ska till England om en dryg månad så det är ju nånting, har inte börjat peppa än men förhoppningsvis kommer det snart. Om det är okej undelag när jag äntligen blir frisk blir det nog OK i stallet med. Har vart lite dålig timing i Dec/Jan i år men det blir ju vår nån gång med. Känns bara som att det är så lite att se fram emot i år eftersom jag ska försöka spara pengar till en bil och inte göra något.
 
Blöhö blöhö. Jaja. Det blir väl bättre snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0