Kolla!

 
I lördags tog jag med Mountain Horse-tränset jag vann och testade det på henne - och det satt jättebra! Det är full och hon är cob i ansiktet men det verkade funka ändå, kanske är litet i storleken? Här sitter bara tränset ihop i öglorna (hon har inget bett) så jag tror det är därför nosgrimman lutar lite neråt, men både nacke & pannband satt bra. Kul! Nu kommer jag nog inte rida henne på detta så mycket ändå, men kul att det går om jag vill. Kanske på rikset? Hm ja kanske. Men då måste jag köpa tyglar till så det är inte dödsviktigt. Hennes träns och hack är jättefina så det känns inte exakt prio. Men det var väldigt fint på hursomhelst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0