Grönt Kort

Gick in på Väsby Ridklubbs sida igår och såg att de äntligen ska ha en Grönt Kort-kurs, och datumen funkar för mig! Hurra! Nu har jag absolut inga planer på att bli värsta tävlingsnörden men OM man skulle vilja vore det ju skönt att ha det gjort för man behöver ju bara ta det en gång (väl?). Jag red länge på ridskola men tog det aldrig för att jag aldrig vart intresserad av att tävla. Det är först nu med Ridtravarförbundet jag känt lite sug & där behöver man inte licens. Men som sagt. Ifall att. Om just Väsby Ridskola har en tävling kunde vi ju rida dit. Så det ska jag göra! Tror det säkert går bra, kam barn borde ju jag kunna och jag kan ju litegrann iallafall ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0