Dröm..

I morse vaknade jag vid 7. Hade bokat tvättstugan då men bestämde mig rätt snabbt för att jag överlever en vecka till utan att tvätta och somnade om. Drömde då att jag var i Björknäs som gjort om boxarna så de var som minimala spiltor där en häst precis kom in och sen stängde man en dörr så de var helt instängda som i en transport. Gud så hemskt! Jag hade Honey för att jag skulle hitta en ny medryttare åt honom åt Malin och hon som skulle provrida kom aldrig. Och så slutade jag drömma och vaknade. Och fick panik över att jag inte vart till Honey på månader. Sen kom jag på att han flyttat, HAHAHAHA. Ja vad knasigt man kan få till det. ;)
 
 
Kungen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0