Bra grej!

Idag såg jag en hästprodukt jag inte visste fanns! Ett sadelhantag! Det vore ju toppen nu när jag ska försöka träna upp min balans så jag slipper hålla i hennes man men även slipper böka med grimskaft som halsring om man bara behöver det i galoppen eller under klättring. De liknar pelhamdelta i utformningen och jag har faktiskt pelhamdeltor hemma av nån anledning, ska testa och de om det är nog långt. Annars har vi nån läderrem hängades från när nya hacket köptes (vi rider med kedja på henne), den skulle man säkert kunna ta. Smart!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0