Blä

Migrän hela dagen, Johanna tog henne idag och jag har bara legat med bultande huvud exakt hela dagen. Måste ändå försöka jobba imorgon för jag har vart borta så himla mycket nu pga halsflussen, vi får se hur det går..
 
Ska ha henne onsdag ist för fredag denna vecka eftersom mamma är här och vi ska till Sturebadet på fredag, det blir enklare så med bussarna osv. Hoppas bara att jag är OK då, men ev känns det som att kulmen vart nu, peppar peppar. Helt sjukt detta, värsta mongomigränangreppet, precis då jag typ började bli frisk! Rutten start på året, hoppas verkligen jag får vara mer frisk i år än vad jag vart 2013.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0