Äntligen fredag!

Jobbveckan slut & hästdag. Hoppas verkligen kunna rida idag, nu har det var ca -5 hela veckan så förhoppningsvis har hon vant sig och har inte ont i ryggen idag. Det har ju inte gått upp & ner utan hållt sig samma. Skulle gärna testa rida så jag hoppas. Är bara sugen på att galoppera så jag dör, men det blir nog bara skritt denna vecka pga huvudet. Om hon har ont i ryggen ryggen idag ska jag vara ute lite extra imorgon och ha henne i boxen ett tag så hon "tinar" tänkte jag men eftersom det hållt i sig hoppas jag hon vart OK nu. Har snöat på lite idag så förhoppningsvis borde hon hålla och underlaget vara bra men ja vi får se helt enkelt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0