Tidiga vårkänslor

Igår när jag släppt ut Honey var Grann, Pålle & Pilen ute och de som var kvar var vårprilliga och rejsade runt alla fem, även gamla Ingra! Hopp och skutt och bock och brall. Honey tog ett snyggt hopp värdigt en fälttävlanshäst, från lägre nivå upp mot staketet. Sen när jag skulle filma/fota ledsnade dom ju såklart.. Fast detta var rätt roligt. :) Walentino & Honey är boxgrannar och det går ovanligt bra med tanke på att hon typ avskyr alla grabbarna och igår stod dom fint bredvid varandra vid staketet. Fast sen skulle Walentino leka och då blev hon suuuur. Haha. <3
 
 
(De står i uppförsbacke så lite konstig vinkel plus att Walentino krumbuktar med halsen så han ser inte så konstig ut på riktigt, han är skitsnygg ;)) Åh jag skrattar så jag kiknar över detta kolla hennes ögon liksom.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0