Throwback thursday

Minns denna dag. Hon tog dessutom hö galopp där i djupsnön, minns att det var en fin dag oavsett och hon var så duktig med hundarna, det var lite otäckt när den kom sättandes. Och en bra påminnelse om att det alltid finns nåt att jobba på, hon var i bra form här och just nu känns det ibland som att alla skriver om sina "klara" hästar som man kan göra alla möjliga övningar på och hoppa med och tävla och ditten och datten - men även när man har en sån häst finns det andra saker att jobba på. Och det är ju det som är kul, man är ju aldrig "klar" med en häst men just nu känns det som att jag bara läser om roliga övningar vi inte kan göra. Bra påmminelse om att jag måste tygla min otålighet lite. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0