Visste ni att..

..jag funderade på fodervärd ett tag efter att Malin berättat att de skulle flytta och innan att Johanna tog hem Honey? Jag orkade inte med att medrytta ytterligare en ny häst just då utan kände att då kan jag lika gärna "låna" en ett tag. Mailade t o m några men de svarade aldrig (...). En stod på Harva och hon söker än har jag sett, men hon vill att den står på Harva och jag ville i sånt fall flytta den till Runsa. Antar att det var därför hon inte ens svarade "tack men nej tack" iallafall.. Det var ju dock tur i oturen att det inte blev nåt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0