I lördags

I lördags orkade jag inte skriva men igår lät jag medvetet bli för att jag var så besviken. Detta skrivs på min iPhone så jag orkar inte ens börja om detta, skriver förmodligen ikväll.

Istället kan jag snabbt skriva att allt gick bra i lördags även om det inte blev några galoppfattningar utan bara skritt eftersom det var plusgrader och bajskladdigt = styltor. Vi red varggropen - lilla klätterbacken upp från vägen mot vändplan - skogen - Göranstorpsvägen upp - skogen - Göranstorp hem (men då ledde jag). Vi var nog ute 2h och hon var ändå svettig när vi kom hem så det var nog tungt i blötsnön. Red med Josephine & Helena så hon var surig på Sudden & Grann men allt gick bra.





Kommentarer
Marie Jakobi

Hej!
Ser jättehärligt ut i skogen, trots att det var bajskladdigt på vägen.
Hälsningar
Marie

Svar: Jo det var det! :)
Borrowed Hearts

2014-02-03 @ 07:30:05
URL: http://www.mariejakobi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0