Hej lördag!

Jag kommer nog vara lite till mig över Rikset ett tag nu så ni får överleva det om ni ska läsa här, men jag åker som sagt till England på onsdag och kommer då inte tänka på häst alls så när jag kommer hem borde jag vara lite lugnare. ;) Om inte proppen har kommit då haha. Men jag tycker faktiskt jag får vara lite pepp & pirrig, så det så! Det är faktiskt första gången på femton år jag tävlar! DET är helt galet.
 
Idag får vi se vad vi hittar på. Vi fick snö och sen fick vi regn och det är runt nollan så men lite otur är det halt och med lite tur är det OK att rida. Känns som att det är ÅR och DAGAR sedan jag var i stallet sist och då mockade jag ju bara i måndags, pussade på henne och åkte hem. Fattar inte att jag brukade vara nöjd med att rida 2 ggr/v? Haha. Skulle få spunk. 3 är lite nog. ;) Hoppas hon inte haft ont i ryggen nu när det slog om till kallare i veckan. Lilla pluttan. Kan våren komma nu? Om det är helt dassigt kanske vi går upp till banan och övar på pressening istället.
 
Är fortfarande hostig och lite snorig men känner mig PIGG. Skitskönt! Nuär det bara slagg kvar typ. Nej, nu ska jag äta frukost. Det blir nog tidiga bussen ut ändå, hade tänkt ta sena så jag är i stallet 10-13 men nu blir det 9-13 för jag vaknade av att jag höll på hosta upp en lunga (mysigt). 
 
Är hon inte världens finaste så säg? <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0