Februari..

Fortfarande "sjuk" men vilar så fort jag är ledig och det går åt rätt håll - som en kollega uttryckte det så bra så är jag för sjuk för att vara på jobbet men för frisk för att vara hemma. Är pigg men matt på samma gång. I måndags hade jag ont i halsen, igår snorig, idag hostig men det ena tar bort det andra så det är nog OK snart. Johanna tar dock Honey imorgon så jag får vila, så ska jag försöka på lördag. Igår åkte jag hem och lade mig i sängen direkt jag var hemma vid 18, sen försov jag mig till 7 för att jag glömde ställa väckarklockan. Under dessa 12 (13) timmar har jag sovit - vaknat - sovit - vaknat - sovit och typ kollat nån  serie eller iPhoneat när jag vart vaken, somnat, ätit nån macka etc. Så jag ska sikta på att göra detsamma idag & imorgon så kanske det kan få vara nog sen. Ändå glad att jag orkat jobba så jag ser det ändå inte som en "riktig" förkylning.
 
Kom för övrigt snö inatt - SKJUT MIG. I måndags när jag bara pysslade med henne var det hårt i marken  så det hade nog inte vart bra ridväder ändå. Ska dock bli regn imorgon så ja vem vet hur det ser ut på lördag? Blir nog säkert en lugn tur oavsett så så länge det inte är isbana går det nog. Så mycket för att jag hoppades att banan skulle vara ridbar denna helg..
 
Bläää.. nu ser det iaf ut som Februari men jag hade överlevt utan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0