Bomb? :)

Fredag är en av mina medryttardagar. Det varierar med folk i stallet på fredagskvällarna beroende på vem som står i stallet, förr var det alltid folk i stallet på fredagar, nu är jag oftast själv. Idag har jag ju inte henne då jag snörvlar & hostar och hackar men jag önskar nästan att jag hade henne. Haft en sån TOTAL skitfredag och bägarn har runnit över mer än en gång. Jobbat över 1½ timme nu och har nog fått mest gjort dessa timmar.. När man haft såna dagar är det skönt att få komma till stallet och varva ner. Nu ska jag nog trösthandla lite och bara mysa med katten istället. Alt däcka för jag sov vansinnigt lite inatt.
 
Trots hostande & hackande så känner jag att kroppen är "frisk", bara det sista som ska ut nu. Så jag ska leta upp inhalatorn som gått & gömt sig då jag känner att den behövs nu, och så vila i helgen så ska jag nog kanske orka styrketräna iallafall på tisdag? :) På onsdag kväll åker jag sen till England t o m 3/2 och det ska bli vansinnigt skönt med semester. Haft två otroligt tunga veckor på jobbet och vill bara bort från allt nu. I England ska det bara en enda lovefest med underbara vänner och öl och dansande och Game of Thrones-skådisar.
 
Men nu skulle jag egentligen inte alls skriva om det utan om en liten "bomb" som det kallas i bloggvärlden. Eller bomb och bomb men för mig käns det otroligt roligt och skönt att det nu är klart att JAG OCH HONEY SKA VARA MED PÅ RIDTRAVARRIKSET 2014! :D Jag fick ett Rikssug igår och blev så otroligt peppad igen. Johanna var jättepå när infon kom, tills hon kom på att hon vart bortrest då 
:( Jag har väl lite förutsatt att det ska vara OK att vi åker ändå men jag ville ändå kolla med henne. Sen tänkte jag vänta tills proppen kom (hört att den ska komma i början av Mars) men jag kunde inte hålla mig idag och frågade idag om det ändå går bra att tävla henne där och det gjorde det! Åh så kul!
Fina Honey och fina Johanna! <3
 
Peppar peppar dock hon kommer säkert bli blockhalt tre dar innan eller så får jag dubbelsidig lunginflammation i Juni.. eller så går det skitbra. Har redan börjat planera lite "i huvudet" men nu kan jag göra det på riktigt. Och öppet. ;) Ja herregud jag kan inte dra allt nu för detta är ju grunden till ca femtisju blogginlägg ("Ångest över att köra transport", "Packlista", "Hur gör man egentligen på ett meeting?" hahaha). Jag har extremt mycket kontrollbehov och researchar alltid resmål innan jag reser. Gissa om jag kommer planera detta? :) Åh jätteglad! Hade vart så mycket roligare att ha med Johanna också såklart, men tyvärr.
 
 
TV4 gjorde faktiskt ett repotage på rikset förra året. :)


Kommentarer
Linda

Vad kul!

Svar: Jaa! :)
Borrowed Hearts

2014-02-21 @ 21:21:38
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/
Valross

Heja Ann! :D

Svar: Wiii :)
Borrowed Hearts

2014-02-21 @ 22:23:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0