Seg måndag.. igen.

Ytterligare en dålig jobbmåndag. Idag var iallafall Frida hemma, kul! :) Pysslade på och gick sen ut med Honey, nästan ända till Göranstorp. Det tyckte hon var tråkigt men lommade surt med efter mig. Det känns lite som jag tänker mig det är att dra på en femåring som inte vill. Plötsligt tvärstopp. Lock och pock. Sen går vi igen. Hemåt går det bra. Även fast jag går bak vid virveln så noterar hon om jag stannar och stannar. Fint. Hade ändå svårt att skaka allt jobbigt, även om hon gör det bättre. <3 Hon är så FIN. Det var lite motvind sista biten och hennes man blåste så fint, fina långa manen på fina tjejen. Gud vad hon är snygg.
 
 
Haha om blickar kunde döda.. Så trumpen tjej! :'D
 
Hade en timme att slå ihjäl men som tur var kom Johanna förbi efter joggrunda och höll mig sällskap, då blev jag gladare! :) Nu har jag sett Game of Thrones och börjar fundera på hur man ska överleva resten av veckan. Tur att det är Ryttareliten imorgon iallafall.
 


Kommentarer
Linda

Ruskigt skeptisk pålle.

Svar: Hahaha verkligen ^^
Borrowed Hearts

2014-04-07 @ 23:53:41
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0