Ridit! Igen!

Idag har jag fått rida igen! :D Åh så underbart och i det fina fina vårvädret och allt. Jag vill bara förtydliga först att jag inte på något sätt söker medryttarhäst, om nån nu trodde det. Har ingen sån tanke, utan att jag får rida andra hästar nu är bara för att folk är supersnälla och låter mig rida deras fina hästar när jag sån sjuk ridabstinens. Men helst av allt vill jag ju rida Filifjonkan. Bara så det är klart. She's the one. :)
 
Idag fick jag rida en annan travare, Turbo hette han och hans ägare och jag känner inte varann utan hon läser här (hej! :)) och erbjöd bara detta när jag hade som mest abstinens och självklart tackade jag ja. Jättemodigt att våga låna ut sin häst så tycker jag! Det var SÅ kul! Vi red ut en sväng och det blev lite rally för mig & Turbo, men det var bara kul tycker jag. Och han med, uppenbarligen. Jättefin kille, större än Honey men det är ju de flesta såklart. ;)
 
 
 
Imorgon är det Filifjonkdax igen, känns hon OK kanske jag gör som Johanna häromdan och rider en liten liten bit och leder sen men det beror på hur hon känns i benet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0