Nästan sommardag!

Tog ut mig TO-talt idag! Stegräknaren stod på 500 när jag åkte till stallet och 10000 när jag kom till gymmet. Den slutade på strax över 12000 och då tränade jag ett HÅRT styrketräningpass också. Ovandlat blev det totalt 18183 steg och när jag kom hem däckade jag. Nähä. Inget städat denna påsk heller. Imorgon är iallafall vilodag, kanske efter jobbet då? 
 
Fjonkan och jag gick till vändplan och hem, gick ovanligt bra med få stopp men jag var väldigt fokuserad och hade framåttänk så det kanske spelade in. Normalt ska jag locka och pocka eftersom jag tycker det är snällast än att börja dra & gorma direkt, men idag bara körde jag. T-shirtprmiär också! :)
 
Skurade ur blå tunnan i hagen också och fyllde på nytt vatten. När jag går där och rullar två tiolitersdunkar vatten på en skottkärra slår det mig att "ja det är nog inte alla som utnyttjar den soligaste & varmaste dagen i mannaminne såhär" ;) Ja är man nörd så är man. 
 
 
Tror ni att det är varmt när inte ens hon är så himla pigg på att röra på sig? Ens med öppen haggrind?
 
 
 
Hur ljuvlig vårbild?
 
 
 
Körde stenhårt på gymmet, pressade mig totalt! Så skön känsla!
Älskar styrketräning!
 
Blev förresten inget rida henne idag. Hon var bara marginellt varmare i ena benet så det hade nog gått men jag fick faktiskt ridsår igår när jag red Turbo och jag ville inte riskera att de går upp för då skulle jag sitta och åka runt på henne och hon behöver inte att sitta och hålla reda påmig, jag ska bara kunna åka henne lite isf. Kanske på fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0