Jaha. Tisdag.

Normalt är tisdag min träningsdag men eftersom det var röd dag igår tränade jag då så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Det har ju känts som måndag hela dan så jag har tänkt "men snart får jag åka till stallet iallafall" flera gånger idag - för att sen komma på att nix det får jag inte. Honey fick förresten bara en god present detta år - enda jag kom på som vi behövde var en sån manborste, en "hårborste" på träplatta sådär ni vet. Hade för mig att vår enda var trasig men häromdan hittade jag tre (?) ;) i ryktpåsen och den jag först köpte var dessutom trasig så då bidde det bara godiset i år. 
 
Väldigt bra inlägg ang ögonblicksbilder från Elvira! Detta var verkligen amen i kyrkan.
 
Tänkte skriva mer om det men orkar fan inte, helt slut efter första jobbdan.
 
 
Random bild på ponny från grannstallet där herrHoney stod


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0