Hell yeah Eskadron!

Jag är ju, som de flesta känner till, inte så himla ultrakonservativ. I synnerhet när det kommer till ridning är jag den första på att klaga på att allllt är svart brunt blått ev grönt. Rött är liksom "häftigt" i hästvärlden. Gah! Tråååkigt. Därför älskade jag Eskadrons höstkollektion, och vårens ser ännu bättre ut. Är normalt inte vansinnigt förtjust i att skylta med designernamnet men här kan jag tänka mig att göra ett undantag. Tur att jag inte har egen egen häst att sätta dessa på dock, för schabraken går på nästan 800:-/st.. Helt vansinniga priser. MEN så roliga saker!
 
Denna "splash"-variant fanns i flera färger
 
 
Deras egen take på Union Jack återkommer även i täcken & på groomingväskor
 
 
Just Groomingväskorna återkom i lite olika utföranden.
Kan inte bestämma vilken jag gilar bäst av dessa två.
 
 
Denna fina med ränder fanns även i bl a vitt
 
 
Jag gillade detta "grafitti"-mönster som också återkommer mycket.
 
 
(Alla bilder från horsemeup.se där ni kan se rubbet.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0