Härlig kväll!

 
-Hej! Ska du hämta in mig?!
 
 
 
- Åååhhh det här var ju JÄTTETRÅKIGT..
 
Kunde för ovanlighetens skull smita tidigare från jobbet så jag kom ut vid 17 och tog bussen hem som jag normalt kommer ut med! Blev därför "bara" prommis till galoppbacken & hem men det räckte gott, tyckte hon. Hon var rätt varm i benet innan och först tyckte jag hon tog kortare steg men när vi gått ett tag tog hon långa fina kliv. Testade jogga lite med henne och hon markerade inget då eller efter heller. 
 
Skönt att komma hem tidigt en fredag! Imorgon blir det en längre prommis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0