En gång hästtjej..

"Vad skulle du göra, om du kunde vara var som helst och göra vad som helst just nu?" frågade en kollega.

Shoppa i New York, bada i Västindien, bestiga ett berg?

"Helst skulle jag vilja att Honey var frisk så vi kunde rida ut i alla gångarter", sa jag "Men ska jag gå efter just nu.. Så vill jag vara i stallet. Jag vill alltid vara i stallet."

Nörd störd överkörd :)


"There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man", som Winston Churchill sa. 


Kommentarer
Linda

Ja det är verkligen så. Jag saknar mina hästar typ hela tiden när jag inte är med dom. Stört.

Svar: Fattar precis. :)
Borrowed Hearts

2014-04-25 @ 20:32:20
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0