Bonushestdag!

När Helena behövde lite hjälp med Sudden idag erbjöd jag mig gärna, jag är inte sen till nån sekund extras hästgos. Och så fick jag också skritta honom, vi följde med Cytra & Frida på promenad och jag åkte på Sudden. Åååh bara det är så mkt bättre och 1000 ggr roligare :) Går inte att enbart leva på marken.
 
 
Sudden är en trevlig Quarterhäst som är 5 (tror jag) så även om han inte är tittig så vill han titta på mycket. Han är väldigt söt & lugn. :) Jätteskönt att sitta på (även om jag hade barbackapad). 
 
 
Pussade såklart även lite på Filifjonkan och lämnade en present till Johanna som fyller år idag! Jag tycker det är lite roligt att hon & Honey fyller år med mindre än en veckas mellanrum, det är fint. :) På tisdag är det ju Honeys tur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0