Så glad.

Åh jag vågar knappt tro att det är sant. Har typ inte kunnat tänka på något annat på hela dan sen J messade mig i förmiddags. Timingen hade verkligen inte kunnat vara bättre, fastän det bara gått dryga tre månader sedan hon åkte så känns det mycket längre, eftersom jag gick ner till en dag i veckan runt nyår. Nu när jag bor i Prästgårdsmarken kan jag rida fler dar igen (vi har inte hunnit prata detaljer) och jag blir så glad så jag nästan börjar gråta varje gång jag tänker på att både jag & hon kommer vara tillbaka snart, på älskade Runsa! Åh. Som jag längtar! Om allt funkar med P som har henne nu kommer hon hem i helgen och i såna fall ska jag åka ut på söndag och pussa på henne och prata med J. <3
 


Kommentarer
Linda

Men så härligt! Det hade ju inte kunnat bli bättre (jo om du flyttat till lule :-P )
Grattis vad roligt.

Svar: Hihi ;)
Ja verkligen!
Borrowed Hearts

2013-09-24 @ 19:33:30
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0