Rider inte idag..

..pga förkyld. Flyttar i övermorgon. London på tisdag. yay.. Ska ut och pussa honom imorgon för jag ska ändå till jobbet & avsluta några grejer en timme el två. Var väldigt risig i morse men mår lite bättre nu, dock väldigt ont i halsen och blir trött fort (när jag går upp & packar). Har honom sen på måndag också, skulle gärna rida en gång innan jag åker men kroppen får bestämma.

Blir nog lugna tider för Honey ett tag nu, M är sjukskriven och jag borta 2 veckor snart.. Men men, så kan det vara! :) När jag kommer hem från England har jag ju typ inga planer (förutom att bo in mig i min nya lgh) förrän jul så då har jag tid.

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0