Bildregn: Ridläger dag 4

Haha.. bara 5 månader för sent. Kommit på då & då att jag inte lagt upp dessa men aldrig haft tid och sen när hon flyttade kände jag att det inte var nån panik. Detta är fotona från fjärde dagen på "ridlägerveckan" jag hade i april. Har ni glömt vad som hände kan ni läsa mer ingående om det här.
  
 
12:51 Sudden & H är lite oense om var betat är bäst.
 
 
 
13:05 Honey & Suddis lunchar
 
 
13:10 Slängde de vär-de-lösa Steedsbootsen för våren.
 
 
 
13:47 Sånadär larviga småsaker man inte insett att man saknat:
När man får öppna silagebalen. Älskar't. Lukten. Hur den öppnar sig. Haha :)
 
 
 
14:06 Surstominen, tog ett tag innan hon gick med på att gå in denna dag.
 
 
 
16:17 Gav upp knoppningsförsöken snabbt och gjorde istället detta mönster.
 
 
 
16:17 Blev riktigt snyggt!
 
 
 
17:52 Vidare till nästa Honey. Hittade en lerig Sill i hagen.. :)
 
 
 
17:59 Fix & fotomodellande
 
 
 
19:31 Efter ridtur, snart redo för hagen igen.
 
 
 
19:33 Mystjockis <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0