Yster farbror

Hade en riktig skitdag på jobbet idag, hade till och med svårt att släppa den även uppe på hästryggen, då förstår ni. Det blåste som tusan men var 12 grader varmt så det var inte så farligt ändå. Vi red till Högvreten och red först ett varv runt, 3/4 varv tillbaka och sen upp via klätterbackarna & hem. Mycket trav och galopp på mycket glad ponny. Han är inne i ett sånt himla trevligt humör just nu. Det är klart, han har inte fått gå så mycket pga otiming och sjukdom och allt, så han blir så glad när han får komma ut och springa. Han brallade till och med i uppförbacke idag! Haha :D kunde jag släppa allt jobbigt. Vi red inte så länge idag, får se vad vi hittar på imorgon men jag tror vi tar en längre sväng på samma marker. Sista ridturen. :(
 
 
Fina roliga farbror, kommer sakna honom så. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0