Under utredning.

 
Såhär kul hade jag i morse. Utredning på G, de skulle testa allt från diabetes och allergier till vitaminbrister. Har återbesök på tisdag så får vi se vad svaren säger! Allergiprovet var det allmänna så även allergi för häst kommer testas! Nervöst.. Men tycker jag borde reagerat mer i stallet då om så var fallet.. ;)
Jobbar sent idag så vi får se om det hinns med nån ridning efter allt är fixat.. suck. Barbackaskritt isåfall. Imorgon och på fredag jobbar jag normalt och kan rida men är inte helt frisk än så det blir nog inga monsterpass heller. Stackars ponnyn. Han är ju heller inte direkt så man kan släppa honom på ridbanan för att springa av sig, då bara står han där, haha.
 
Malin har vart och kollat på ett fancy helinackorderingsstall där han kan bo, tänk att han åker snart, i början av veckan var det liksom 2 veckor kvar, nu är det knappt 1-1½. Galet alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0