Till er jag nämner: Gör det nåt om ni inte är anonyma?

Nåt ni kanske noterat är att jag sällan nämner personer vid namn här, bara hästar. Det är lite för att jag kan förstå om man inte vill bli omnämnd med namn på internet. Jag är inte superkänslig med det men vet att andra kan vara det. Dock funderar jag med att sluta med det och börja skriva namn istället (bara förnamn). Det är ju inte ovanligt att folks namn börjar på samma bokstav så jag känner att det börjar bli lite rörigt.

Därför vill jag gärna att de av er som vistas på Björknäs/Runsa & läser detta, som inte vill bli nämnda vid förnamn utan även fortsatt bli kallad en initial, hojtar till. Att jag nämner er öht får ni försöka överleva oavsett ;)

Valles husse A heter.. ja, vaddå?



Kommentarer
Anders Jansson

Valles husse heter Anders Jansson och har inga lik i garderoben så jag kan nämnas vid mitt rätta namn.

Vänliga hälsningar
Anders Jansson

Svar: Haha det är bra Anders ;)
Borrowed Hearts

2013-10-01 @ 19:15:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0