Tiden, tiden!

Gud vad jag bara känner att det kommer gå fort nu. Måndagen bara försvann, imorgon jobbar jag sent, vips är det torsdag, fredag & sen far han. 

Och sen börjar jag med tjejHoney på måndag. Haha. Jag bara: "Jag ska ta det luuuugnt nu OMG TÄVLA?!" Ja men det är väl jag i ett nötskal. Löser jag transportfrågan så är detta alltså främst en tävling för att träna på att tävla. Ritten är det minst intressanta på hela dagen känner jag. Googlat trådar som "alternativ till knoppning" (är värdelös på det), "åka på tävling själv" (om jag inte kirrar skjuts och/eller medhjälpare) plus pluggat TR. Men det.. Äh, jag ska inte skriva mer nu förrän jag ser om jag ens kan åka. To be continued..

Honey & jag ska bara ha kul nu sista dagarna. Högvretsbusa, vår favvo. Gubben.. Det är inte lika hjärtskärande som när Honey & Rauen åkte men kommer ju ändå böla sönder mig på lördag. Blir ju av med världens bästa Malin med. Eller inte helt såklart, men det blir ju inte samma sak.

Nu på slutet har det som bara blivit pannkaka av vår sista tid men egentligen gör det inget. Har så många fina minnen med Honey ändå på de knappa 10 månader vi haft ihop. Känns som så mycket längre. (Börjar nästan böla nu så nu slutar jag, godnatt!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0