Tempus fugit..

Tänk att det snart är November! Jag fyller år den 9/11 och sen är det December & jul och vips kommer det vara 2014. Galet! Ser verkligen fram emot att göra min årsresumé för 2013, oj vad det har hänt mycket i år. Här är min årsresumé för 2012. Hände en del då också visserligen men 2013 har vart ännu mer händelserikt.
 
På väg till stallet nu, blir bara mys & fix och så ska jag ta in hästarna ikväll. Håller tummarna för att jag hinner med åttabussen hem, är så trött idag. Imorgon däremot blir det rida av.
 
Honey i söndags. Ska skriva om den ritten snart.. kanske ikväll?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0