Stoppsignal..

Igår hade Honey stått inne 45 min innan jag kom, han hade fått en tuss men de andra åt kvälls så det kändes inte så schysst att dra ut honom då. Mockade & fixade & myste lite i boxen. 

Lucernslafs.. Suck :)

Äntligen mat!

Han börjar vara lurvig nu!

Idag ska jag rida, om jag nånsin kommer fram! Tågen är sena som fan och står stilla länge på varje station. Suck! Är bara i Helenelund nu när jag borde vart i Väsby för länge sen. Har iallafall fått i mig en nyttig sallad med mycket linser & olika bönor. (Coop på Centralen har plocksalladbuffé som är kanon.) När jag börjar rida i Runsa igen måste jag börja kolla om tågen är sena eller inte innan jag går från jobbet, för missar jag Runsabussen ut är det kört.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0