Mysig (om kall) morgon i stallet

Har just haft utsläppet i stallet och är nu på väg till jobbet. Normalt funkar det inte alls för mig med utsläpp (pga ingen bil/busstider/jobbtider) men idag börjar jag en timme senare och då gick det. Mycket nöjd med att tidsschemat höll också, själva utsläppet i sig tar inte lång tid nu, då ingen ska ha frukosthö/hink utan går rakt ut i hagen. Men sen fixade jag box & mat också så det tog lite tid. När jag var klar var det precis dags att gå igen.

Inte ännu bestämt mig för om jag åker till stallet efter jobbet. Jobbar till 18, ute tidigast 19.30.. Vi får se. Risken finns att de redan är inplockade och då kommer han vara surig, plus att jag bara sovit ca 4 1/2h inatt då jag var på bio igår. Bestämmer mig nog på tåget hem.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0