Ledig + vill haaaaa

Vilken plötslig lyx det känns att vara hästfri. Som medryttare är det ju oftast omvänt annars, man kan inte rida nog mycket. Det blev att åka hem idag nu efter jobbet, men jag gick till stationen i morse & ska gå hem sen så jag får lite motion iaf! En annan lyx (som jag knappt fått känna av än, pga stallet) är att kunna ta vilket tåg som helst hem, utan att behöva tänka på om det går nån buss. Åh så skönt! Dessutom var det rätt uppfriskande att ta en kall höstpromenad hem, och så mötte jag Helena vid Hemköp! :)
 
Såg att de hade rea på Tretorn Advance på Skara Hästsport nu.. ååh.. Först tyckte jag de var SÅ fula men sen har jag ändrat mig. Sjukt sugen men är fortfarande pank efter England & dubbla hyror så jag har VERKLIGEN inte råd just nu. Plus att vinterkängor är närmst på shoppinglistan.. och sen ett par nya Ariat.. Däremot så åker de upp på önskelistan. Ja, jag fyller 31 och skriver fortfarande önskelista, helt korrekt. Kanske mest till mig själv (väntar mig inte att nån ska köpa mig en Kitchen Aid för sex lax), men jag vet att mamma kollar på den också ;) Har den på Pinterest (älskar Pinterest!), mycket roligare att man kan se bilder än att bara ha en lista med länkar. Dessutom är bilden en länk dit man kan köpa saken.
 
Hoppas att det finns kvar ett par i strl 39 när jag får råd!
Helst bruna vill jag ha.. men alla färger går nog bra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0