Hejdå ponnyn. :'(

Allt känns tomt & konstigt nu. Malin & Krille kom & hämtade upp mig och så blev det fika & sen packande och mycket kramar & en del tårar under tiden. Känns just nu overkligt att jag inte ska åka dit mer, speciellt eftersom jag vart där nästan varje dag i 1½ månad nu. Då är det skönt att jag har Runsa & Honey väntande, så slipper man gå hemma och bara tycka synd om sig själv. Grinade jättemycket när jag kom hem, sen tog jag ett bad & lugnade ner mig lite. Skulle ev åkt till stan men är inte exakt på humör så jag blir bara hemma. 
 
Gubbmule. <3
 
 
Människofika, hästfika & sen hejdå :(
 
 
Fick jättefin hejdåpresent av Malin. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0