Gamla bilder från i Maj

Jag har ju inte så många rid- eller hanteringsbilder med mina medisar, mest för att ingen följer med mig och fotar som så många andra verkar ha möjlighet till. Dock tog mamma lite foton när hon var och hälsade på i Maj och jag vet inte varför jag inte lagt upp dessa tidigare. Det kanske jag har och har glömt? Här kommer dom i sånt fall igen.
 
Jag på Honey i nåt försök till öppna tror jag, Cicci & Robin bakom.
 
 
Cicci/Robin & jag/Honey
 
 
"Failbild" från fotosessionen med tjejHoney som jag tvingade mamma att fota.
Det blev bara tio bilder eller nåt och en blev bra, haha.
 
 
Yay asplöv! (En klassisk Honey-favvo)
 
 
 
Mys vid Mälaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0