Blä!

Typiskt att börja må risigt på en måndag. Min kollega som jobbar med samma sak som jag är dessutom på semester så sjukt dålig timing. Till råga på allt så har jag kvälls och verkar som att ingen kommer kunna hjälpa mig med det eller Honey så jag måste ändå bussa mig ut ikväll.. Blä! Tycker så sjukt synd om mig själv just nu. :( Var sjuk bara för några veckor sen, sjukt less på mitt så kallade immunförsvar! 

Update: Darts medryttare kunde både kvällsa & fixa åt Honey, åh så skönt. Nu ska jag sova så jag förhoppningsvis vilar bort sjukan tills imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0