Baby!

Idag har jag vart och hälsat på i Runsa, äntligen! :) Var så skönt att bara komma ut dit, Bettan & Krille var där när jag kom och det var som att komma hem.
 
Gick ut i hagen och hälsade på alla hästar, Honey var längst bort. När jag ropade på henne spetsade hon öronen sådär igenkännande ni vet, och kom mot mig. Åh gumman <3 Då började jag lipa lite :') Pussades lite med henne (hon har blivit lite sämre på det, vi måste öva! ;)) och sen kom en av de nya hästarna och då blev hon sur och gick iväg. Jag gick runt dom och lockade på henne igen, hon tänkte gå & äta men kom till mig ändå. Åh gumman. Längtar så nu.
 
Johanna kom sen och vi pratade typ hela timmen om allt möjligt tills min buss kom. Minst om det praktiska, haha. Det var typ snabbast avklarat. "Hur många dagar?" "Tre?" "OK vilka dagar?" "De jag haft (må, fre, lör)?" "OK!" Haha :) 
 
Åh allt känns så bra :) 
Nu får det gärna bli November snart! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0