Om JAG hade egen häst..!

Vet inte hur många gånger jag ser på hästsaker och tänker "den skulle jag LÄTT köpa om jag hade egen häst!". Visst kan man ju köpa hästsaker till sina medisar med, är det nåt jag tycker saknas brukar jag köpa det, oftast i maskering av julklapp/födelsedagspresent haha ;) Fast sen köper jag ibland bara för att det är kul/fint också (pojkHoneys zebraludd + röda glittergrimma) eller för att jag vill testa en idé, som huvan för att testa om han blev mindre tittig. Det är det enda jag behöll när han flyttade, för jag skulle vilja testa det på Honey med. Det beror väl lite på vad hästägaren ger för signaler också, om man tycker att det känns att ägaren är OK med det. Och sen inom rimliga gränser. MEN det är ju inte ens egen häst så jag skulle ju inte köpa ett täcke eller ett schabrak liksom.
 
Men OM jag hade en egen häst idag hade detta vart några av sakerna på min önskelista till i jul;
 
Flying Change Revolution dressyrträns från PS of Sweden.
Galet snyggt, smart gjort, extra plus för avtagbar snokrem.
Det här är SÅ snyggt, snyggare i verkligheten än på bild.
 
 
Masta-senskydd från Ponny Pop.
Sååååå söta ju! <3
 
 
Rambo Micklem Multibridle t ex från Strömsbergsgård.
Tycker verkligen att detta verkar vara bästa tränset nånsin.
 
 
Hackamore från House of Charisma.
De har SÅ många fina hack, så sjuuukt snygga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0