Hästböcker

 
Idag är det dag före röd dag vilket om man jobbar på kontor (som jag gör) innebär halvdag. Min avdelning måste dock ändå vara bemannad 8-18 så vi delar istället in oss i tre lag över dagen och jag fick sena passet denna gång. Det är såklart det minst populära men man får se det goda i det hela - jag sov till 9 idag, gick upp strax innan 10, slösurfade lite och åt frukost, började åka in vid halv tolv, köpte nytt puder på Body Shop & en macka på Espresso House och sen upp till jobbet. Assoft! Dock så matchade inte dessa arbetstider men Runsabussen så det var därför jag red henne igår istället (har ju fredagar normalt).
 
Satt i morse och lade till en massa hästböcker på min önskelista på Pinterest. Kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha mest.. :) Just nu är jag pank som bara den men bra att ha sparat så man vet vad man ska köpa när ekonomiska situationen ser bättre ut. Och har man riktig tur kanske Tomten kommer med nån..? Tänk att nästa lördag (9/11) är det min födelsedag. Redan! Brukar ju alltid ge en present åt mig själv eftersom jag mest får pengar då familjen bor i Luleå, men det blir svårt detta år. Får väl se det som att nya lägenheten & det jag tänkt köpa till den är min present till mig själv. Fast känner jag mig själv rätt hittar jag nog på nåt ändå.. ;)
 
 
 
 
Några av böckerna jag vill ha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0