Äntligen!

11 år har jag bott i Stockholm nu, men har aldrig kommit mig iväg på Stockholm Horse Show! Antingen har jag jobbat, vart bortrest, vart sjuk, vart pank.. Egentligen har jag inte råd nu heller men jag köpte ändå en biljett till finalen. Fick en halvkass plats på andra läktaren så det blir inga superfina foton denna gång men jag är glad bara att jag kommer mig iväg och får se på riktigt! Nån gång ska jag gå på allt! Ska åka med Johanna & några till och kika på mässan först, ska bli kul. Kommer inte ha råd att köpa något men dregla går ju alltid.. ;)
 
 
Kommer får se följande: 
  • Prins Carl Philips Pris
  • Anne Krüger med häst, hund och Runner Ducks
  • Nordic Challenge - winner takes it all  internationell hoppning
  • FEI World Cup Driving
  • Stjärnornas hoppning
  • JF Pignon - frihetsdressyr
  • Julavslutning

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0