Trött

Jag & F var ute nästan två timmar igår (ska skriva mer ikväll), så jag är lite mör idag. Är på väg ut till Björknäs nu och har tänkt rida i Granaskogen fast bakvänt som vi brukar för han är alltid så seg över ängarna & där det är blött vid Granas hagar. Eventuellt tar vi en runda eller två på deras äng, beror på om han reds där igår och hur fräsch han känns i knäna. Han verkar inte ha blivit värre så det är ju bra iallafall.

Det har blivit mycket häst senaste veckorna, av olika anledningar (ska skriva om det med sen :)), förra veckan red jag 6 dagar av 7! På torsdag kväll kommer min mamma hit, så det blir nog bara promenadrundor med Honeysarna fredag/lördag. Alt jobba på banan och tvinga henne fota/filma hehe ;) Vi får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0