Med bil (för tillfället)!

Åh, skrev just på facebook att jag var sugen på gymmet men det var tills jag reste mig upp ur soffan. Daaamn. Kanske inte nä.. Blir mycket hästeri nu eftersom jag ska häst- & kattvakta åt A & H, som tur är så har Suddens medryttare L också några dagar + att andra i stallet också hjälper, så mina Honeysar blir icke lidande. Men nån tur på A's Valle hoppas jag det blir. SÅ länge sen jag red nordis alltså! Så min kommande tid ser ut enligt nedan;
 
Fredag: - (klappa Pip-Lisa (kissen))
Lördag: Utsläpp Runsa + CR-lektion på Honey ♀ med L/Valle på em + Pip-Lisa
Söndag: Valle (kanske med L/Sudden om han går rent? Hoppas!) + Pip-Lisa
MåndagHoney ♂ + Pip-Lisa
Tisdag: ev. Valle och/eller Sudden (beroende på om D & L ska ha dom eller inte) + Pip-Lisa
Onsdag: ev. Valle (A & H kommer hem på em)
Torsdag: - 
Fredag: Honey ♂
Fredag: Honey ♂ + Honey ♀
Söndag: - 
 
Har dessutom fått låna bil av A & H så jag är SÅ lycklig just nu. H hämtade upp mig och körde till dom så jag fick klappa kissen och se vart allt var, sen fick jag nycklar & körde hem och först var jag lite nervös för jag har nog inte kört sen jag krashade Puman men nästan direkt började jag slappna av och FRIHETSKÄNSLAN alltså jag dör. Måste verkligen börja spara till bil NU. Eller ja, först så ska jag ju till Ullared, Paris & sen i September till London men allt förutom det MÅSTE gå in på sparkonto till ny bil. Faktiskt. Hade tänkt betala av skulderna och SEN börja tänka på bil men jag får SPUNK på detta, vart utan ett halvår snart (krashade 4 december) och blir vansinnig på all tid som förslösas på busshållplatser och stå och vänta på bussar. Hellre att betala parkeringsplats & skatter än all denna skit jag köper på Pressbyrån & Coop i väntan på bussar! Känner inte att jag precis sparar mycket mer pengar nu mot för när jag hade Puman. (Justfan, måste hämta mina sommardäck på däckhotellet)
 
Jaha, jag är rätt inställd på att det är lördag idag men det är det ju inte så jag ska väl gå och lägga mig i badet nu. Hade tänkt färga på håret idag och klippa ner luggen lite men det kommer ju inte hända kan jag säga. Gissar att jag slockar som ett ljus efter badet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0