Saker man kan göra när man är hemma sjuk: Scanna gamla kort

Allt för länge skjutit upp att scanna in dom här korten på Mayan från när jag var och hälsade på henne i stallet där hon tränades till travare (kanske runt 94-95?), och på Ragge från april 2001 när jag hade med kamera och fotade honom lite när vi var ute och körde. Har glömt bort vad man kallade den här vägen men det är skogsvägen som går från Lassvägen, mot Sinksundet/Björsbyn. Varsågod Linda :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Tycker det är så himla trist att man inte har fler kort från förr i stallet, man glömmer hur bortskämd man är med kameratelefoner och digitalkameror nu för tiden! Man kan fota allt, och har alltid med en iallafall medioker kamera via mobilen. Jag har lite fler kort på Ragge där han är lite snyggare (han var nyrakad här), men hittar dom inte just nu. Tog ett gäng fina kort när jag skulle flytta till Stockholm, och ska ha ett par fina svartvita silhuettfoton nånstans. Nåja, nån dag dyker de väl upp!


Kommentarer
Linda

Åååh vad roligt. Och usch så spetig Mayan var.
Är det okej att stjäla?

Svar: Självklart! :)
Borrowed Hearts

2013-03-27 @ 16:37:22
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0