"Ridläger"

Hade en liten peak i besökare igår, från snittet på runt 20 läsare till härliga 26.. (höhö vilken läsaranstormning) Trodde ni JAG skulle köpa häst eller? I wish..
 
Är jätteglad just nu för nu har jag bokat in en liten "hästvecka" i slutet av April. J ska nämligen bort och behövde hjälp den veckan, och jag har ett överskott av semesterdagar i år. Jag ska en vecka till Paris i Juni, men har tänkt spara resten till en Malaysiaresa i Febrari nästa år. Hade tänkt bilsemestra i sommar men eftersom jag krashade bilen blir det ju inget med det. Så när J nu behövde hjälp tänkte jag att en liten "ridlägervecka" på våren vore ju kul! Billig semester dessutom, och så kan jag lägga upp ett upplägg för veckan.. åh, superpepp nu!
 
Det handlar om v17 dvs sista veckan i April, så förhoppningsvis borde våren ha kommit då också. Ojämn vecka innebär att jag har Honey måndag, torsdag, fredag + att Linda rider tjejHoney på fredagar.. ööh rörigt. :) Men såhär kommer det alltså se ut den veckan;
 
Måndag: Honey (båda)
Tisdag: Honey ♀
Onsdag: Honey ♀
Torsdag: Honey (båda)
Fredag: Honey ♂
Lördag: Honey ♀
Söndag: död :)
 
Superkul! Nu ska jag bara klura ut vad jag ska göra de olika dagarna! Kanske bäst att ha in boy Honey i den planeringen också så jag orkar med att rida 8 ridpass på en vecka. (Phew!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0