Ponnyaktuenponny till salu.

Den här annonsen är ju väldigt intressant. Det är alltså en av de aktuella Ponnyaktuenponnisarna som säljs, tror ni det är för att de fått sig en funderare och ska hitta en mer uppfostrad ponny? Också rätt intressant att den säljs nu, tror ni att de var med i programmet som 16 avsnitt säljannons. Inte för att hon framstår särskilt attraktiv där, hon dänger ju av ungen exakt hela tiden, och på annonsen låter det ju knappast som att de fått ordning på problemet heller. Men det var väl mest han som inte kunde rida så bra så hon fått köra på.
 
ps: 43 papp för en jävla PONNY. Härregu.


Kommentarer
Linda

Enligt deras blogg så var det visst för att han vill tävla högre klasser.
?
På tal om pengar 8vansinnessummor) för hästar såg du att Tyras Dario är till salu? För 175 tusen. För en häst som dessutom har shivering. Joråsåattee

Svar: Aha. Hmm tja jag är tveksam jag ;)


Haha eeeh ja. Som om hon betalade det för honom från en ridskola?Har han shivering? Det har jag missat helt.
Borrowed Hearts

2013-03-31 @ 00:19:57
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Linda

Jo hon har skrivit om det några gånger, bla när hon köpte Joe så var det för att Dario inte hade kapacitet för de högre klasserna på grund av hans shivering. Oh well...
Nog för att han verkar vara en superfin häst och han kanske har bra stam men nog är minst 75 av dom bara för att han bär Tyras "varunamn"

Svar: Ahaa. Ja mm nej, det kanske var liite mycket.
Borrowed Hearts

2013-03-31 @ 12:09:25
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0