Hutter Burr

Sitter i sadelkammaren med elementet under knäna och försöker värma mig liiite innan det är dags att kravla sig ut och huttra vid busshållplatsen. Blev 40 min skritt bort till ett annat stall idag, blängde på deras ridhus och red hem igen. Det fanns en väg som gick upp i skogen men ofta jag vågar det när det är becksvart ute.. Kan det vara vååååår snart eller?! Blir tokig på att det är så värdo underlag.


ps: Snela Gud ge mig en bil. Alt Trisslott med vinst.

Honey var superpepp på att sticka ut i kylan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0